Werken als Picnic Klantenservicemedewerker

Wil je Werken als Picnic Klantenservicemedewerker? We leggen je hieronder alle voor en nadelen uit en geven je een goed overzicht wat het werken allemaal inhoud.

Picnic zorgt namelijk erg goed voor zijn/haar medewerkers! Zo wordt er voor eten gezorgd en zijn er vaak activiteiten met het gehele team! Picnic ziet in dat werkplezier van medewerkers erg belangrijk is en bijdraagt aan het blij maken van de klanten.

Locatie Amsterdam

Als je gaat Werken als Picnic Klantenservicemedewerker kom je te werken in Amsterdam. Hier zit de klantenservice van Picnic.

Wat doet een Klantenservicemedewerker bij Picnic?

Picnic heeft verschillende kanalen waar ze klanten in helpen. De kanalen waar Picnic momenteel gebruik van maakt zijn:

Het belangrijkste onderdeel van de medewerkers van Picnic op de klantenservice is vooral een glimlach op het gezicht bezorgen van de klanten. 

Het team waar je onderdeel van kunt worden zit vol energie en je werkt met fijne collega’s, dit staat bij Picnic erg hoog op de lijst met belangrijke punten.

Daarnaast ben je als klantenservice medewerker als eerste op de hoogte van de nieuwe producten, en alle nieuwe functies in de app zodat de de klanten op de beste manier kunt helpen.

Wie zoekt Picnic?

Een medewerker die aan de slag gaat bij Picnic moet minimaal over de volgende punten beschikken:

Je bent daarnaast ook goed met taal, maakt geen rare spelfouten, hiermee kan je klanten op een goede en nette manier te woord staan.

Je moet de Nederlandse taal goed kunnen spreken en schrijven omdat het ook mogelijk is om met de klantenservice te typen. Daarnaast moet je voor minimaal 7 maanden beschikbaar zijn om aan deze baan te beginnen.

Wat verdient een Picnic Klantenservicemedewerker?

Jouw uurloon is €12,19 inclusief vakantiegeld. Picnic vergoed reiskosten tot 40 km. Als je op kantoor werkt heb je ook onbeperkt heerlijke koffie en een fantastische lunch. 

Daarnaast is er ook op vrijdag middag een heerlijke borrel en borrelen ze vaak samen aan de bar in het Picnic kantoor.

Wat zijn de werktijden als klantenservicemedewerker?

De klantenservice is 7 dagen per week van 08:00 tot 23:00 uur beschikbaar.

Het rooster wordt per vier weken gemaakt. Je kunt kiezen voor een vast rooster dat zich iedere vier weken herhaalt. (Zo weet je altijd waar je aan toe bent) maar je kunt ook kiezen voor een flexibel rooster.

Hou er wel rekening mee dat je gemiddeld 20% van je shifts in het weekend werkt!

Werkshifts

Picnic klantenservice werkt met vier verschillende werkshifts en dat zijn:

  • 8:00-17:00
  • 10:00-18:00
  • 15:00-23:00
  • 17:00-23:00

Daarnaast hebben ze ook nog regelmatig andere shifts van vier uurtjes beschikbaar overdag en in de avond.

Werken als Picnic Klantenservicemedewerker

Waar zit het Picnic hoofdkantoor?

Het hoofdkantoor van Picnic zit in Amsterdam Overamstel. Om precies te zijn recht  tegenover het metrostation.

Op kantoor zit ook een Barista die heerlijke koffies maakt, een echte chef die de lunch maakt en daarnaast de hele dag door voor heerlijke snacks zorgt.

Doordeweeks overdag wordt er op kantoor gewerkt, de andere tijden is het ook mogelijk om thuis te werken.

Moet ik ervaring hebben?

Nee! Het is niet nodig om ervaring te hebben op het gebied van klantenservice. Picnic verzorgd zelf trainingen om je helemaal klaar te maken om aan de slag te gaan op de klantenservice!

Als je wel ervaring hebt op het gebied van klantenservice is dit  alleen maar mooi meegenomen en gaat er voor zorgen dat je sneller kan groeien.

Solliciteren binnen 1 minuut

Het solliciteren en Werken als Picnic Klantenservicemedewerker heb je snel geregeld. Op de website van Picnic kan je al solliciteren binnen 1 minuut!

De sollicitatie start met een telefoongesprek, daarna krijg je een interview op de locatie in Amsterdam en als 3e stap ben je (indien je over de juiste kwaliteiten beschikt) aangenomen! En erg makkelijke procedure dus!

Sollicitatie procedure Werken als Picnic Klantenservicemedewerker

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit: